Strony

Tuesday, May 13, 2014

Spring essentials


Since the weather's been pretty nasty recently and it's extremely difficult to take the outfit pics outside, yesterday I decided to take the advantage of the only 'rainless' 15 minutes and show you what items I haven't been leaving for a moment for last few days. These are what I call my spring essentials.

Od dobrych dwóch tygodni pogoda nas nie rozpieszcza, a co za tym idzie, zrobienie zdjęć outfitu na zewnątrz przestało należeć do łatwych i przyjemnych zadań. W związku z tym postanowiłam wczoraj wykorzystać jedyne 15 minut bez deszczu i pokazać Wam, z czym nie mogę się rozstać w ciągu ostatnich dni. Przed Wami mój wiosenny niezbędnik.



Gino Rossi mint flats

I purchased these last year and fell in love after first day with them on my feet. These are the most comfortable (but still giving you stability) flats I've ever had plus they're not as boring as the black ones but still chic and universal. 

Miętowe balerinki Gino Rossi kupiłam w zeszłym roku i zakochałam się w nich już po pierwszym założeniu. Są najwygodniejszymi płaskimi butami jakie mam, zachowują stabilność, której zawsze szukam wybierając buty, a miętowy kolor nie jest tak nudny jak czarny, ale nadal uniwersalny. 



Gianni Versace vintage bag

Say hello to my first Versace bag! This was given to me by my grandma who wore it before me. She knew there was no way to find any better gift for me ;)

A oto moja pierwsza torba Versace! Dostałam ją od mojej babci, która nosiła ją przede mną (wiedziała, że nie ma możliwości, żeby znaleźć dla mnie jakikolwiek lepszy prezent niż ten) ;)


Golden watch 

And at last, my favorite watch ever. The combination of brown and gold and the leather stripe instead of a metal bracelet make it a perfect accessory for every classic outfit. It's been in my possession for ten years (I only had to change the broken stripe some time ago) and no matter what the trends are at the moment, this piece is always perfect!

I na koniec mój ulubiony zrgarek. Połączenie złota i brązu oraz skórzany pasek zamiast metalowej bransolety sprawiają, że jest on idealnym akcesorium do każdego klasycznego stroju. Jest w moim posiadaniu od przynajmniej dziesięciu lat (jedyne co musiałam zrobić przez ten czas to wymienić zepsuty pasek na nowy) i niezależnie od aktualnych trendów, zawsze jest idealnym dodatkiem!





And what are your spring essentials?

A co jest Waszym wiosennym niezbędnikiem?


No comments:

Post a Comment