Strony

Tuesday, April 15, 2014

City Thursday


Having some free time in the morning the other day I decided to beg Oskar to take some pics of me at the basketball playing field near my place in Gdańsk. Happily, we managed to make good use of the only sunny hour before the rain clouds appeared. This very casual look I chose was the most easygoing outfit ever and when I changed my heels (super comfy, though, not the best shoes to dash all day in) to my new beloved Adidas purple sneakers it was perfect that day when I had millions of places to go to in a short time. Do let me know in your comments what you think - I'd love to have some feedback from you guys! ;)

Wykorzystując wolne czwartkowe przedpołudnie postanowiłam ubłagać Oskara, żeby zrobił mi kilka zdjęć na boisku niedaleko mojego mieszkania w Gdańsku. Na szczęście udało nam się zrobić dobry użytek z jedynej słonecznej godziny zanim nadeszły deszczowe chmury. Ten casualowy strój okazał się super wygodny i kiedy zmieniłam buty na obcasie (najwygodniejsze jakie mam, jednak nie są najlepszą parą na cały dzień biegania po mieście) na moje ukochane sneakersy Adidas, był idealny kiedy musiałam być w dzisiątkach miejsc w krótkim czasie. Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach co myślicie - mały feedback od Was bardzo by się przydał! :)












Top - Cubus
Jeans - Levi's
Sunnies - RayBan
Watch - Swatch
Skull ring - H&M

No comments:

Post a Comment