Strony

Friday, April 11, 2014

Three days out of town


Last week I was lucky to start the weekend on Thursday which was a perfect excuse to leave Gdańsk for a while. Instead of wandering the crowded streets, Oskar and I chose relaxing a bit by the lake. Here is a little mix of the photos we took during those days. I hope you will like them :)

W zeszłym tygodniu poszczęściło mi się i weekend mogłam rozpocząć już w czwartek, co było idealnym pretekstem, żeby wyjechać z miasta na jakiś czas. Zamiast maszerowania zatłoczonymi ulicami Oskar i ja wybraliśmy odpoczywanie nad jeziorem. Poniżej zamieściłam kilka różnych zdjęć, które zrobiliśmy w ciągu tych dni. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :)









NEW LOOK sweatshirt / LEVI'S jeans / LACOSTE pink trainers 



My old and some recently purchased jewelry pieces 








1 comment:

  1. I like it ;)
    Kisses my beauty !

    http://www.theladyjersey.com

    ReplyDelete