Strony

Friday, April 25, 2014

On the road



These are the photos we shot couple of weeks ago, near my house, during the weekend when I left Gdańsk to rest at home. Finally, I could put on my favorite black maxi dress I bought last year. It will appear on the blog more than once in the future I'm sure. I usually wear it with flat sandals and no jacket. This time I tried mixing it with some of the winter accessories - the temperatures weren't very favorable and the warm boots did their job perfectly. Do tell me how do you like the whole outfit ;)

PS. Here's song for today. Definitely my favourite of whole Coldplay's lately released album 'Ghost stories'. Enjoy it!

Zdjęcia do dzisiejszego posta zrobiliśmy kilka tygodni temu w pobliżu mojego domu, kiedy wyjechaliśmy z Gdańska, żeby trochę odpocząc. W końcu mogłam wyjąć z szafy moją ulubioną czarną sukienkę maxi, która na pewno pojawi się jeszcze na blogu. Zazwyczaj noszę do niej płaskie sandały i rezygnuję z kurtki, ale tym razem spróbowałam połączenia jej z paroma typowo zimowymi dodatkami - temperatury wcale nie były wtedy sprzyjające, a ocieplane w środku botki sprawdziły się idealnie. Koniecznie powiedzcie jak podoba się Wam całość ;)

PS. Pod linkiem znajdziecie piosenkę na dziś. Zdecydowanie mój ulubiony kawałek z całego, niedawno wydanego albumu Coldplay - "Ghost stories". Miłego słuchania!















Dress - H&M
Jacket - Diesel
Sunglasses - Solano
Jewelry - gift

No comments:

Post a Comment