Strony

Monday, March 17, 2014

Weekend at home




Last weekend I left Gdańsk and went home. Finally, I managed to spend a few days resting, catching up on the readings and taking pics. I'm thrilled to have prepared some new posts I will show you this week and discovered a lot of new music. Below, you can see the photos my sister and I took those days. Some of them are a little preview of what I'm gonna post soon. Enjoy :)

W ubiegły weekend udało mi się wyjechać z Gdańska i spędzić kilka dni w domu. W końcu mogłam poświęcić trochę czasu na odpoczywanie, nadrabianie literackich zaległości i robienie zdjęć. Najbardziej cieszy mnie, że na opublikowanie czekają już nowe posty, które przygotowałam przez ostatnie dni i moje nowe muzyczne odkrycia.  Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia zrobione przez moją siostrę i mnie w ciągu ostatnich dni. Niektóre z nich to zapowiedź tego, co już niedługo ukaże się na blogu. Zapraszam :)












boots - Caterpillar/ pants - Mango/ sweater - YSL/ vest - TU/ cap - Burberry

Gifts from my sister and boyfriend ;)





Green cake post is coming!








1 comment: