Strony

Thursday, March 05, 2015

1 Year of the Blog!


So, this is the day when the blog turns exactly one year old. It's been 365 days since I published the first post. I'm still feeling like I was on the beginning of this journey but the awareness that it's been a while since I started and I barely realized it's been so much time, makes me sure this really is my favourite activity of all. It's a hobby, a passion, my getaway, a pleasure :)
On the pictures you can once again see some of my favourite pictures taken during this year. Some of them were already published, some will be soon. This is the replay of fav moments, fav outfits and most pleasant days of this past year. Enjoy! 

A więc, dzisiaj mija dokładnie rok od pierwszego opublikowanego na blogu posta. Cały czas mam poczucie, że jestem dopiero na samym początku tworzenia tej strony, ale świadomość, że minęło już tyle czasu od jej założenia, czego zupełnie nie odczułam, utwierdza mnie w przekonaniu, że to naprawdę moje ulubione zajęcie. To hobby, pasja, odskocznia, przyjemność ;)
Na zdjęciach jeszcze raz możecie zobaczyć moje ulubione zdjęcia, które pojawiały się lub dopiero pojawią na stronie. Powtórka z ulubionych momentów, ulubionych outfitów i najprzyjemniejszych chwil tego roku. 









































































5 comments:

  1. What a magnificent journey. You truly are beautiful. Can't wait for more.

    ReplyDelete
  2. loveit, bejb. ;)
    jedyne czego mi brakuje, to jakiś łódzkich plenerów, ale myślę, że jakoś to ogarniesz, hm? ;>

    ReplyDelete
  3. Niedługo drugi rok, ale ten czas leci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie zauważyłam, kiedy ten drugi rok minął :) Aż trochę ciężko mi uwierzyć :)

      Delete